Reklamace

Reklamace zboží je možná do 2 let od nákupu, pokud se na výrobek nevztahuje prodloužená záruka. K reklamaci je nutné mít nákupní doklad nebo číslo objednávky.

Před předáním zboží k reklamaci zvažte, jestli se na závadu vztahuje záruka nebo jestli nezvládnete s naší pomocí vyřešit závadu sami.

Pokud hodinky přestanou z ničeho nic jít, s velkou pravděpodobností se jedná o vybitou baterii. Stačí ji nechat vyměnit v nejbližším hodinářství.

Pokud závada vznikla vaším zaviněním z důsledku nesprávného používání zboží, reklamace bude zamítnuta.

Pokud si s čímkoliv nevíte rady, kontaktujte nás než zašlete zboží na reklamaci. Jinak stačí bez předchozí domluvy donést nebo zaslat zboží do naší prodejny.

 
 

Zašlete reklamované zboží na naši adresu

Pokud si nejste jisti oprávněností reklamace, kontaktujte nás před odesláním zboží na emailu nebo telefonicky. V opačném případě zasílejte zboží rovnou bez předchozí domluvy na adresu našeho distributora:

za5dvanáct
Křičkova 1314/2
415 01 Teplice
tel: 799 503 943

Zásilky zaslané na jinou adresu (např. fakturační) nepřebíráme!

Velmi nedoporučujeme zasílat zboží Českou poštou. Zvažte např. odeslání prostřednictvím Zásilkovny bez front a papírování. Zboží se k nám dostane rychleji a spolehlivěji.


Do balíku přibalte kopii faktury. Pokud ji nemáte, stačí nám číslo Vaší objednávky. Popište co nejpřesněji závadu reklamovaného zboží a uveďte Váš telefon nebo email. Hned, jakmile zboží obdržíme, tak se Vám ozveme.

 
 

Jak dlouho to trvá?

Předáním reklamovaného zboží započne 30 denní reklamační lhůta, ale nemusíte se bát, nic zbytečně neprodlužujeme a většinou reklamace stíháme vyřešit v kratším čase. Budeme vás informovat o způsobu řešení. Zdali bude zboží vyměněno za nový kus, opraveno nebo Vám budou vráceny peníze.